Evenementen Planner
Work with passion, celebrate with gusto
Get ready to celebrate in style!
Evenementenplanner
Wil je je personeel belonen, motiveren of verrassen met een gaaf bedrijfsfeest of evenement? Heb je iets te vieren en wil je dat graag samen met je medewerkers doen? Of moet je wéér dat jaarlijkse bedrijfsevenement organiseren (en is de ideeënbus ondertussen wel leeg)?
Tijd om de slingers op te hangen! Of het nu gaat om een jubileum, een beloning voor topprestaties of gewoon een jaarlijks bedrijfsfeest: deze evenementenplanner staat klaar om jouw bedrijfsevenement naar een hoger niveau te tillen!
We are the planner in town!
Het voelt zo… HETZELFDE!
Klop klop. Je baas staat voor de deur. Het jaarlijkse uitje zit er weer aan te komen en de tijd begint nu toch écht te dringen. Maar eerlijk is eerlijk: je hebt eigenlijk geen idee waar je de tijd vandaan moet halen. Je staart naar je (eigen) overvolle to-do-lijst en zucht diep. Hoe ga je dit in hemelsnaam voor elkaar krijgen?
Twijfelachtig pak je het vertrouwde draaiboek van vorig jaar erbij. Je bladert erdoorheen, maar het voelt zo… hetzelfde. Een evenement dat net niet (of eigenlijk helemaal niet) de verwachtingen van je personeel waarmaakt. Geen wonder dat ze na hun eerste glas champagne afhaken. Je weet dat het ook anders kan. Dat het beter kan. Spectaculairder! Maar daar heb je toch écht professionele hulp bij nodig.
De dagen na dat magische moment leefden jullie in een roes van geluk. Samen genoten jullie van het samenzijn, de verloving en de mooie toekomst die voor jullie lag. Maar nu is het tijd om de volgende stap te zetten: het plannen van jullie droombruiloft. En hoewel de gedachte je lichtelijk in paniek brengt, ben je vastberaden om alles tot in de puntjes te regelen.
Maar hoe zorg je ervoor dat jouw bruiloft een onvergetelijke ervaring wordt, zonder dat je jezelf verliest in een zee van details en planning?
Herken je dit?
- Je hebt een mijlpaal behaald en wilt dit samen met het personeel vieren. Zij zijn immers je belangrijkste kapitaal, dus dat verdient wat extra aandacht.
- Je bedrijf bestaat binnenkort 10, 25 of misschien wel 50 jaar en dit wil je groots vieren (en daar kun je wel wat hulp bij gebruiken).
- Je wilt eens wat anders dan een ‘prima’ feest met catering, een biertap en een lokaal jazzbandje tijdens het jaarlijkse bedrijfsevent.
- Het organiseren van een bedrijfsfeest, jubileumfeest, teamuitje of kerstborrel doe je ‘er even bij’, maar eigenlijk heb je geen tijd om dit te organiseren.
Hoe fijn zou het zijn als.....
- Een bedrijfsfeest is als een energieboost voor je werknemers. Het zorgt voor een welverdiende pauze, waarin ze kunnen ontspannen, lachen en genieten van elkaars gezelschap. Deze momenten van verbondenheid en plezier dragen bij aan een positieve werkcultuur. Het verhoogt de motivatie en zorgt voor een sterkere teamgeest.
- Een gaaf bedrijfsfeest is dé manier om potentiële werknemers te laten zien dat jouw bedrijf niet alleen serieuze business is Het is ook een bruisende en dynamische plek waar plezier en succes hand in hand gaan.
- Wist je dat werknemers hun motivatie voor een groot deel uit waardering halen? Een bedrijfsevent (als blijk van waardering) creëert goodwill onder het personeel en geeft ze een motivation shot.
- Ook je klanten en leveranciers zullen zien dat je investeert in het welzijn en de tevredenheid van je werknemers.
- Ik zorg voor structuur en rust tijdens de grote dag, zodat niet alleen jullie, maar ook ál jullie gasten 100% genieten van een onvergetelijke dag.
Welk pakket kies jij?
Pakketten
Je kunt kiezen uit drie verschillende pure pakketten van Pure by Peggy. Heb je andere ideeën of wensen voor jullie event? Tell me!
De pakketten zijn uiteraard aan te passen naar jullie wensen en behoeften!
Ik zorg voor structuur en rust tijdens de grote dag, zodat niet alleen jullie, maar ook ál jullie gasten 100% genieten van een onvergetelijke dag.
Adviesgesprek
€ 225,- incl. btw
- Kennismakingsgesprek & adviesgesprek.
- Bovenstaande prijzen zijn exclusief: reiskosten à € 0,31 per km, huur materialen en kosten leveranciers.
Eventmanager
Prijs op aanvraag
- Kennismakingsgesprek, advies én eventmanager op jullie event.
- Bovenstaande prijzen zijn exclusief reiskosten à € 0,31 per km, huur materialen en kosten leveranciers.
Eventplanner
Prijs op aanvraag
- Kennismakingsgesprek, advies én eventplanner om jullie event in goede banen te leiden in zowel de voorbereiding als op de dag zelf.
- We bespreken uitgebreid jullie wensen.
- We zoeken samen naar een perfecte locatie en brengen een bezoek.
- Samen bekijken we de offertes en maken we de keuze voor de leveranciers (hier adviseer ik je ook in).
- Ik onderhoud het contact met de locatie en de leveranciers.
- Het opstellen van een gedetailleerd draaiboek is ook onderdeel van mijn taken.
- We nemen samen de gastenlijst door en ik beheer de aan- en afmeldingen.
- Uren aanwezig in overleg.
- Bovenstaande prijzen zijn exclusief reiskosten à € 0,31 per km, huur materialen en kosten leveranciers.
Work with passion, celebrate with gusto
Een knallend bedrijfsfeest organiseren? Een product presentatie of een symposium?
Of je nu iets te vieren hebt, jouw toppers in het zonnetje wilt zetten of gewoon zin hebt in een spetterend bedrijfsfeest: ik sta te popelen om jouw evenement onvergetelijk te maken! Laten we kennismaken.
Ook voor andere evenementen!
Op zoek naar een spetterende dag vol plezier met de hele familie? Sta je op het punt om een vrijgezellenfeest te plannen? Ben je klaar om jullie gouden huwelijk groots te vieren? Of wil je een onvergetelijk kinderfeestje organiseren? Zoek niet verder. Ook dan kan ik je helpen.
Wil je kennismaken?
Of het nu een bruiloft, evenement of trouwconceptontwikkeling betreft, neem gerust contact op om de mogelijkheden te bespreken!